Kariéra
Jsme česká společnost působící v oblasti ecommerce od roku 2011, provozující eshopy ve 12 zemích EU. Aktuálně hledáme nové pracovníky do svého týmu:
- Místo pracoviště: Františka Diviše 944, Praha - Uhříněves
- Pracovní poměr: práce na plný úvazek
- Smluvní vztah: pracovní smlouva
Manažer nákupu/ produktový manažer
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Stabilní česká společnost působící v ecommerce, hledá do svého týmu manažera nákupu. Nabízíme zajímavou práci v ecommerce ( online prodej - eshop ) Hlavní náplně práce je nákup stávajícího sortimentu + zalistování nových segmentu a výrobků.
- Nákup stávajícího sortimentu
- Vyhledávání a zalistování nových produktů
- Vyhledávání nových dodavatelů v rámci EU
- Cenotvorba
- Vedení obchodní agendy, administrativa
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Zázemí české společnosti
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Zajímavou práci v ecommerce
- Přátelský kolektiv
- Nástup dohodou
- Notebook a mobilní telefon
Požadavky na zaměstnance
- Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním: středoškolské s maturitou
- Vzdělání v oboru: Nákup, prodej
- Jazykové znalosti: Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Dobrá znalost práce na PC
- Samostatnost, pečlivost, logické uvažování
- Praxe v nákupu, ecommerce, eshopu
- Znalost anglického jazyka,
- Knowledge of the Czech language is not required
Zaujala Vás nabídka práce na pozici: Manažer nákupu/ produktový manažer? Dejte nám o sobě vědět.
Asistent/ka obchodního oddělení
Benefity: bonusy/prémie, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, občerstvení na pracovišti, možnost občasné práce z domova, firemní akce, zahraniční pracovní cesty, rozjezd zcela nového projektu
Zařazení: asistentka, pracovník call centra, vkládání dat do počítače, pracovník back office, obchodní referent, administrativa, doprava a zásobování, prodej a obchod
Co budete mít na starosti?
- Posouzení zákaznických reklamací (ověření popsané vady, kontrola balení ...)
- Práce v našem interním systému (samozřejmě vás zaškolíme)
- Komunikace se zákazníky prostřednictvím e-mailu i telefonu
- Domluva se zahraniční zákaznickou podporou
- Zodpovědnost za reklamační sklad - udržování systému
- Komunikace s přepravci
A co vám nabízíme my?
- Práci v přátelském menším kolektivu
- Stabilní práci "covid necovid"
- Férovou mzdu, která přijde na účet vždy včas
- Zaměstnaneckou slevu na naše produkty
- Příjemné moderní kanceláře v Uhříněvsi (skvělé dopravní spojení z metra C, vlaku, autobusu i parkování u objektu)
- Kompletní zaškolení
- Práce v multikulturním prostředí
Požadujeme:
- Vzdělání: odborné vyučení bez maturity
- Zvyklého pracovat s PC (v interním systému zaučíme)
- Pečlivého a organizovaného, který si umí seřadit priority a věnovat se nejdřív tomu, co "hoří"
Zaujala Vás nabídka práce na pozici: Asistent/ka obchodního oddělení? Dejte nám o sobě vědět.
Proč u nás

Nakupujte bezpečně
Jsme ověřený zákazník portálu Heureka a vlastníme APEK certifikát.

Výdejní místa
Své zboží si můžete také vyzvednout na více než 200 výdejních místech.

Zboží ve vlastním skladu
98 % veškerého sortimentu máme skladem a je připraven k okamžité expedici.

Doprava zdarma
U nákupu vybraných produktu máte po ČR dopravu ZDARMA.