SERVIS PLUS - Užívejte bez starostí

Již žádné starosti s případnou reklamaci – nyní na vyřešení reklamace vám bude stačit 30 vteřin.
VYZVEDNEME U VÁS – NECHÁME OPRAVIT – DORUČÍME ZPĚT K VÁM
Pro vaše pohodlí jsme zavedli novou službu SERVIS+, svoz výrobků přímo od vás do autorizovaného servisu. Díky přímému zaslání výrobků ušetříte čas s doručením výrobků do servisu, čas na vyřešení reklamace a navíc vám ušetříme cestu na poštu. V rámci služby SERVIS+ zařídíme svoz přímo z vámi určeného místa (např. domova, práce, prodejny) a to s garanci vyzvednutí do 48 hod.
Přepravu výrobků do autorizovaného servisu v rámci záruky zajistíme v rámci celé ČR ZDARMA.
Nahlášení záruční opravy: www.servis-plus.online
.png)

Ani výrobce není dokonalý! I přes pečlivou kontrolu všech dílů na straně výrobce, nejlepší technologii a propracovanou výstupní kontrolu produktů může dojít k tomu, že jeden produkt z ticíce nebude 100% funkční jak by měl.
Co s tím?... koupil jsem si nový výrobek a už budu muset poslat výrobek na reklamaci a čekat 30 dnů, budu muset výrobek složitě doručit zpět prodejci?
U nás vám bude stačit 30 vteřin na vyřešení problému. Stačí vyplnit jeden formulář a je po problému.
VYZVEDNEME U VÁS – VYMĚNÍME ZA NOVÝ KUS – DORUČÍME ZPĚT K VÁM
Případná výrobní vada se obvykle objeví ihned v prvních dnech použití výrobku. V případě, že zjistíte, že výrobek v prvních 14 dnech od zakoupení nepracuje správně, objeví se na něm jakákoliv závada, tak vám v rámci služby Výměna+ vyměníme výrobek za nový. Zařídíme svoz přímo z vámi určeného místa (např. domova, práce, prodejny) a to s garanci vyzvednutí do 48 hod ZDARMA a následně doručíme nový produkt.
Nahlášení výměny: www.servis-plus.online
.png)
Možnost výměny výrobku ve lhůtě 14 dnů se se vztahuje pouze na kupní smlouvy uzavírané se spotřebiteli. V případě prodeje osobě, která je podnikatelem a uzavírá smlouvy v rámci své podnikatelské činnosti, tento nárok nevzniká. V případě, že uvedený výrobek na výměnu již nemáme na skladě, vrátíme peníze. Výrobek musí být v originálním a nepoškozeném balení, včetně veškerého příslušenství. V případě podezření, že poškození výrobku mohl způsobit kupující, bude výrobek odeslán do servisu na posouzení.
Uvedené služby platí pouze pro produkty, které jsou takto označené, tzn uvedená služba je uvedená v objednávce a následně i na faktuře. Tato služba není automatický pro všechny produkty.
Proč u nás

Nakupujte bezpečně
Jsme ověřený zákazník portálu Heureka a vlastníme APEK certifikát.

Výdejní místa
Své zboží si můžete také vyzvednout na více než 200 výdejních místech.

Zboží ve vlastním skladu
98 % veškerého sortimentu máme skladem a je připraven k okamžité expedici.

Doprava zdarma
U nákupu vybraných produktu máte po ČR dopravu ZDARMA.